קבוצת  אספרסו בר החלה את דרכה בשנת 1992 כעסק משפחתי  עם סניף קטן ושיקי ברחוב יבנה פינת מונטיפיורי בתל-אביב והיוו כחלוצי הקונספט האיטלקי של קפוצ'ינו, לטה, מקיאטו וטרמציני, ולמעשה המציאו את המונח הכול-כך מוכר "אספרסו בר" בישראל. בתי הקפה של רשת אספרסו בר הם בעלי עיצוב אירופאי בהשראת בתי הקפה בפריז, תוך יצירת  תרבות חדשנית וקלאסית של פנאי וסגנון חיים בצריכת הקפה.

קבוצת אספרסו בר מונה 8 סניפים (3 בבעלות הרשת ו-5 בזכיינות) – הממוקמים בתל אביב (5), רעננה (1) , הרצליה (1) ובנתניה (1) ובתקופה הקרובה צפוי להתווסף סניף נוסף וייחודי של הרשת בחולון.

במסגרת פעילותה מחזיקה הקבוצה בקונדיטורית פטיסרי המייצרת בלעדית לסניפי הרשת את מגוון מוצרי הפטיסרי הייחודיים לה.

מלבד הקפה המשובח והייחודי של קבוצת אספרסו בר מטבחי הסניפים מציעים תפריטי ביסטרו מגוונים המתחדשים מעונה לעונה כאשר לכל סניף נעשים התאמות ומנות ייחודיות בהתאם למיקומו, גודלו ואופי לקוחותיו.

קבוצת אספרסו בר עובדת בשיטת זכיינות ומחפשת זכיינים, שותפים לדרך ולעשייה. אנשי מקצוע בעלי אהבה חסרת גבולות לתחום המחפשים לרכוש זיכיון מקבוצה דינמית וחדשנית, קשובה, נעימה ואישית המתאימה את עצמה לשינויי הזמן, לאנשים הממלאים את בתי הקפה שלה ולאזור בו היא נמצאת, תוך שמירה קפדנית על איכות בלתי מתפשרת וטיפוח יומיומי.

לפרטים נוספים אודות הזדמנויות העסקיות בזכיינות בקבוצת אספרסו בר, אנא מלאו את הפרטים בטופס ליצירת קשר:

ניתן גם להתקשר לטלפון: 050-261-1336