יתרונות הזכיינות / יתרונות לזכיין

שיטת הזכיינות

השיטה מאפשרת כמעט לכל אדם מהשורה לצאת לדרך עצמאית תוך קבלת תמיכה וליווי ישיר מרשת איתנה כך שלמעשה אותו אדם הופך לבעל עסק עצמאי אבל הוא אינו לבדו במערכה.

באמצעות שיטת זיכיונות הזכיין משפר את סיכויי ההצלחה שלו ומפחית את רמות הסיכון הכרוכות בפתיחת עסק בצורה עצמאית כאשר הוא נהנה מהשתלבות בעסק/מותג  מצליח בעל מוניטין עם רקע של הצלחה בשוק.

במקביל הזכיין נהנה בקבלת ארגז כלים ניהולי למימוש אחוזי ההצלחה של בית העסק המקומי לכל אורך תקופת הפעילות של בית העסק.

כבר בתחילת הדרך מקבל הזכיין את כלל האינפורמציה הנדרשת אודות בית העסק מבחינת תפעולו וניהולו, נקודות תורפה וניתוח ביצועים היסטוריים של בית העסק. בד בבד, הרשת מלווה את הזכיין בבחירת מיקומו של בית העסק החדש התאמתו המלאה לצרכיי התפעול של בית העסק תוך שימוש במומחים ובניסיון העבר הרב שצברה הרשת המזכה ואנשי המקצוע מטעמה.

בהמשך הדרך הזכיין מקבל מהרשת המזכה תמיכה וסיוע באיתור וגיוס עובדים, שיטות לתמרוץ והגברת המוטיבציה שלהם, רשימת ספקים ומחירים טובים לאור גודלה של הרשת המזכה הן בעלויות ההכנסות והן בעלויות התפעול.

במקביל הרשת המזכה מבצעת בקרת איכות על ביצועי הזכיין תוך רצון להגברת רווחיותו ושמירה על המוניטין שלה הרי עם הצלחה לא מתווכחים וכנראה השיטות של הרשת המזכה הם שהובילו אותה למוניטין האיתן שרכשה והתבססותה כרשת מצליחה.

הזכיין נהנה כמובן מעצם היותו שייך לקבוצה וכל סוגיות הפרסום השיווק וקידום המכירות שמבצעת הרשת רק משפרת את ההיתכנות שיעלו את רמת הצלחתו בבית העסק.

לסיכום שיטת זיכיונות אינה מתאימה לכל אדם שמחפש לצאת לדרך עצמאית אבל היא בהחלט מתאימה לכאלה שרוצים לצאת לדרך שכזו אבל להיות עדיין כפופים למרות ולמגבלות בקבלת החלטות מלאה על בית העסק שלהם.

אם ברצונכם לרכוש זיכיון ולבחון את שלל ההזדמנויות העסקיות בזכיינות למכירה, צרו איתנו קשר

לחיצת יד בין 2 גברים

תנו לשינוי להתחיל

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולעשות צעד נוסף בדרך להשגת המטרות העסקיות שלכם