הלוואה בערבות מדינה

  • מעוניין לרכוש עסק קטן/בינוני?
  • מחפש הלוואה למימון הרכישה? (בתנאים אופטימליים)
  • שמעת כבר על הלוואות בערבות מדינה?

הלוואה בערבות מדינה היא כנראה ההלוואה המשתלמת ביותר שתוכל לקבל, במידה ואכן תאושר לך אחת כזו. לא צריך להיות "נזקק" ולא צריך להתגורר בפריפריה כדי לקבל אותה. צריך בסה"כ להוכיח יכולת החזר של ההלוואה ולעמוד במספר תנאי סף. הלוואה זו מגיעה בתנאים יוצאים מן הכלל!

הלוואות בערבות מדינה – איך זה עובד?

התהליך של קבלת הלוואה בערבות מדינה הוא הליך מאוד פשוט ומאד מסודר, אם נעזרים בגורם מקצועי שמתמחה בהגשת בקשות לקבלת הלוואות בערבות מדינה. בהליך זה יש שיתוף פעולה בין הבנקים הגדולים בישראל לבין המדינה עצמה. עובדים יחד יד ביד במטרה לסייע לעסקים בכל הגדלים, בכל רחבי הארץ.

כמובן שיש תנאים מסויימים (תנאי סף) אותם צריך לקיים כדי לקבל את הלוואות בערבות מדינה, אך תנאים אלו "לא בשמיים". צריך רק לשים לב לפרטים המבוקשים ולפעול צעד אחר צעד בצורה מסודרת. חשוב לדעת ולהכיר כי הקרן המסייעת אינה יכולה לסייע לעסקים מוגבלים שכבר נדחו על ידי הבנק מכיוון שהקרן עצמה עובדת בצמוד לבנק ומקבלת מהם את ההלוואות בפועל.

מה הן היתרונות של הלוואה בערבות מדינה?

היתרון המרכזי הוא שהבנקים אוהבים לתת הלוואות לעסקים שהם יודעים שהמדינה ערבה להן. כך הם לא צריכים לתת הלוואה ישירה אלא גם המדינה מעורבת בעניין. הבנק רוצה לקחת כמה שיותר הלוואות בתנאים האלו כי הסיכון בהן הוא נמוך יותר עבורו. גם אתה מרוויח מכך מכיוון שההחזרים מאוד נוחים, וניתן לפרוס את ההלוואה להרבה שנים קדימה. נכון להיום, הריבית לא עולה על פריים+3.5% והרבה פעמים גם נמוכה מזה. בנוסף לכך, המדינה בד"כ תומכת בך בשעת צרה, כך שאין משתלם מזה בשבילך.

למה בכלל משתלם למדינה לתת לך הלוואות בערבות מדינה?

המטרה הראשונית שהמדינה שמה לעצמה בכך שהיא נותנת הלוואות בערבות מדינה היא קודם כל לסייע לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים להצליח ולהתפתח. עסקים קטנים ובינוניים תומכים בצמיחה הכלכלית ומייצרים הרבה מקומות עבודה. לקבל את האשראי העסקי הזה ישירות מהבנק הרבה יותר מסובך והסבירות היא שבדרך כלל לא תקבל את ההלוואה ישירות מהבנק (לפחות לא בתנאים הללו). המדינה מרוויחה צמיחה ושגשוג מתמיד במשק ככל שיש יותר עסקים "חיים", המסתמכים על אשראי בריבית נמוכה והגיונית.

אז מאיפה מתחילים?

הלוואה בערבות מדינה היא תהליך אשר כמו כל תהליך צריך לעשות אותו באופן מסודר ולעקוב אחר השלבים הנחוצים לקבלת האישור. ישנו שאלון אותו צריך למלא ולהעביר לקרן הסיוע. נמליץ שתעזרו בכלכלן מנוסה על מנת לעבור את התהליך בהצלחה ללא שיחסר לכם דבר בדרך. ההתנהלות מול הבנקים ומול הקרנות יכולה לבלבל אנשים שאינם בתחום של הלוואות בערבות מדינה ולכן אל תעשו זאת לבד.

חשוב להבין, כי גם לפרטים הטכניים השונים יש חשיבות בהליך קבלת ההלוואה. גורם כלכלי מוסמך יוכל לבנות לכם תוכנית עסקית מסודרת וכך תגדילו את הסיכויים להענות בחיוב כבר בפעם הראשונה שתגישו את בקשת ההלוואה. חשוב לנו לציין כי הקרן אינה מחייבת סיוע כל כלכלן, פשוט מנסיוננו זה מקל על התהליך ומזרז אותו. עכשיו רק נשאר לכם להתחיל בתהליך.


לא כדאי לפספס – מגוון הזדמנויות עסקיות חמות:

 

[pt_view id="5b01c1cybt"]

צור עמנו קשר בכל שאלה