זיכיון למכירה

שיטת הזכיינות שהחלה כבר בימי הביניים בעת ששליטים אנגלים העניקו זכויות לניהול עסקיהם לבני חסותם התפתחה במרוצת השנים והפכה לשיטה כלכלית אוטונומית בעלת תחומי ניהול, היבטים כלכליים ומשפטיים ייחודיים.

שיטת הזכיינות התפתחה בענפים ובתעשיות רבות ומגוונות וזכיינים רבים רכשו זיכיון למכירה בתחומי השירותים, תעשיית מכונות, חנויות נוחות, תחנות דלק, אופנה, חנויות כלבו, שוק המזון וההסעדה, מלונאות, משקאות קלים ועוד עשרות תחומים שונים.

>>לחצו כאן למידע נוסף אודות זכיינות

מהו זיכיון?

זיכיון הוא עסק למכירה שהוכח כעובד. ניתן לקנות אותו ולהפעיל אותו על ידי מישהו שאין לו את הכישורים או הניסיון להקים עסק משלו. ישנם יתרונות רבים לזכיינות, כמו הפחתת הסיכון, יכולת בחירת המיקום הנכון ויכולת התרחבות מהירה.

  • זיכיון הוא סוג של עסק שיש לו מערכת מוכחת ומצליחה, אשר מופעלת על ידי הזכיין.

  • בעל העסק קונה את זכויות השימוש במערכת זו, והוא מקבל הנחיות ותמיכה מהזכיין.

  • לחלק מהזכיינות יש דרישות שצריך לעמוד בהן לפני שניתן יהיה לפתוח אותן.

היתרונות של עסק בזכיינות

לשיטת הזכיינות קיימות יתרונות בולטים וייחודיים והמרכזית שביניהם עומדת ביכולת להעניק זיכיון למכירה גם לאדם שאינו בעל ידע מוקדם בתחום זאת לאור ההיכרות הרבה של הרשת המזכה והאפשרות שלה לתת מענה איכותי תמיכה והדרכה לרוכש הזיכיון.

היתרון המרכזי שמעניקה שיטת הזכיינות לרשתות המזכות  טמון ביצירת מנגון התפתחות מהיר ואפקטיבי תוך ביסוס כל נקודה אזורית באמצעות שותף הרוכש ממנה זיכיון ומפעיל את העסק בצורה מלאה באמצעות  יישום שיטות הניהול וההתנהלות שהרשת מתווה לאור היכרותה הרבה עם השוק.

יחד עם זאת עסקים רבים פונים לאפיק זה של התפתחות באמצעות שיטת הזכיינות זאת מבלי להיערך למתן הצרכים לרוכש הזיכיון ולעיתים גם מבלי שהעסק עצמו מתאים לפעילות ולהתפתחות בשיטת הזכיינות.

חברתנו מתמחה ומתמקדת בליווי עסקאות של זיכיון למכירה ובאיתור זכיינים לרשתות מזכות.

אנו מתמקדים במגוון איכותי של רשתות מזכות מובילות בתחומן הפועלות בשיטת הזכיינות מתוך הבנה עמוקה של יתרונותיה ומגבלותיה ופועלות ללא לאות למיקסום הרווחים של רוכש הזיכיון שכן הדבר יוביל להצלחת המותג שבבעלותם ולקבלת רווחים ותמלוגים לאורך זמן וניצול מקסימאלי של השיטה ואפשרויות הפיתוח הטמונות בחובה.

זכיינות מומלצת – אתם מוזמנים להתחיל בסקירה של הזדמנויות עסקיות בתחום הזכיינות

» חשוב לציין שאין באפשרותנו לפרסם באתר את כל ההזדמנויות העסקיות שברשותנו וכי בכל יום נוספות למאגר הזדמנויות חדשות, ולכן אנו ממליצים לכם ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לעדכן אתכם באופן אישי על כל הזדמנות עסקית, שעומדת בקריטריונים שנגדיר יחדיו.

» ההזדמנויות העסקיות מנוסחות בלשון זכר אבל מיועדות לנשים וגברים כאחד

שאלות נוספות (נפוצות וחשובות)

זכיינות הוא מודל עסקי שבו חברה נותנת רישיון לשם המסחרי, הסימן המסחרי והידע שלה לחברה אחרת המסכימה להפעיל את העסק תחת שם החברה המקורית.

זכיינות היא דרך מצוינת להרוויח כסף אם יש לך את הכישורים והמשאבים. זו יכולה להיות התחלה מצוינת עבור אנשים שרוצים לעבוד בתעשיית האופנה אבל אין להם את הכספים לכך.

אם אתה מעוניין להקים עסק מזון משלך, ייתכן שזכיינות לא תהיה האפשרות הטובה ביותר עבורך. זיכיונות בדרך כלל יקרים יותר מפתיחת מסעדה משלך וייתכן שהיא לא תתאים גם לצרכים שלך.

זיכיונות מוצלחים הם אלו שקיימים כבר זמן מה והתבססו בתעשייה. הם אולי לא חדשים אבל הם עדיין רווחיים ומוצלחים. כמה דוגמאות לזכיינות אלה הן מקדונלדס, רד בול ופיצה האט.

הסכם הזיכיון יסתיים והזכיין יצטרך להחזיר את הציוד והפריטים האחרים השייכים לזכיין. הזכיין יכול גם לתבוע כל יתרה שטרם שולמה מהזכיין שלו. אלא אם הוסכם אחרת מראש בחוזה.

שטחים במרכז

שטחים במרכז

שטחים במרכז ללקוחות שלי,שטחים במרכז, המיועדים למגוון אפשרויות, גם בתחום המסחרי, מוצעים בעסקת חכירה, ל 25 -30 שנה. השקעה בשטח
מאפיית לחמים מצליחה

מאפיית לחמים מצליחה

מאפיית לחמים מצליחה הזדמנות עסקית מצוינת מאפיית לחמים מצליחה ,אזור אשדוד, מוניטין של 20 שנה ,עם לחמים מיוחדים וטעימים, נמכרת
לרשת חנויות בתחום,כלי מטבח,ואביזרי בישול.

לרשת חנויות בתחום,כלי מטבח,ואביזרי בישול.

לרשת חנויות בתחום,כלי מטבח,ואביזרי בישול. רשת חנויות בתחום כלי מטבח,אביזרי בישול, חומרי גלם לאפיה ולבישול, מוצרים נלווים נוספים, בעלת סניפים
חברת ייבוא ושיווק

חברת ייבוא ושיווק

חברת ייבוא ושיווק חברת ייבוא ושיווק , בעלת מוניטין מעל 20 שנה בתחום מתקני אחסנה,פתרונות תצוגה ,אחסון ושינוע. החברה מייבאת
חנות מפעל בתחום הבשר​

חנות מפעל בתחום הבשר​

חנות מפעל בתחום הבשר חנות מפעל בתחום הבשר. חנות מפעל מצליחה מאוד,עם מוניטין של שנים רבות, מחזור מכירות שנתי סביב
רשת מרפאות מצליחה ביותר

רשת מרפאות מצליחה ביותר

רשת מרפאות מצליחה ביותר רשת מרפאות מצליחה ביותר, מהמובילות בארץ,נמצאת במרכז. צומחת באחוזים מדהימים כל שנה.מעסיקה סביב 15 רופאים כפרילנסרים,
חברת ייבוא ומכירה בתחום האריזות הממותגות

חברת ייבוא ומכירה בתחום האריזות הממותגות

חברת ייבוא ומכירה בתחום האריזות הממותגות "חברת ייבוא ומכירה בתחום האריזות הממותגות. חברה מצליחה ביותר,עם רווח גבוה מאוד מוכח בניירת
חברת ייבוא ושיווק בתחום מכוני היופי והמספרות

חברת ייבוא ושיווק בתחום מכוני היופי והמספרות

חברת ייבוא ושיווק בתחום מכוני היופי והמספרות. חברה בעלת מוניטין של עשרות שנים,עם "פרייבט לייבל " ,מוצרים ומכשור תחת המותג

תנו לשינוי להתחיל

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולעשות צעד נוסף בדרך להשגת המטרות העסקיות שלכם